All summer long

Oj vad dålig jag är på att blogga!

Men men. Fullt upp och sånt, eller ja, jag har ingen ursäkt men jag behöver ingen heller :D

Igår var det party. Cruising i fkp, klart man ska ut då liksom. Men jag såg inte så mkt av bilarna ^^
Började på en förfest ovanför dagnys hos snälla Ida och hennes sambo. Vart ett trevligt gäng och ja, blev endel intressanta samtal =). Och dans till en rosa helikopter men det behöver vi inte gå in närmare på (A).
Sen gick jag och Sara ut och var lite sociala, pratade med nytt folk och hade allmänt trevligt. Resten av kvällen blev lite mingel på stan (haha), träffade folk som jag inte träffat på länge och avslutade natten spelandes super mario (the old version, nostalgii!!) i en annan lägenhet ovanför dagnys. haha! Ja, en helt okej kväll!

Nu är det ju sådär galet varmt och härligt ute, borde inte sitta här egentligen, men jaja...
Jag längtar så grymt mkt till Rhodos så det är inte hälsosamt! har tom skrivit packlista bara för att det skulle kännas mer på riktigt :D. Lär få typ halvera den om allt ska få plats men jaja. Det ordnar sig alltid!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men lilla Teles, packningslista redan?;) hehe

2008-08-03 @ 17:59:42
URL: http://glasbiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0