Favoritbloggar!

Det regnar... shit vad det regnar?!!
Det har typ vräkt ner här i flera timmar. Jag ber till nån gud nånstans att min häst är torr och nöjd under ett regntäcke just nu, men det var Julia som hade morgonen och hon är lika petig som jag med sånt så det tror jag allt :)

Vad gör man en sån här dag då?
En dag då det faktiskt är helt okej att sitta inne. Ikväll vet jag vad jag ska göra, blir Vänner-marathon eftersom jag och min syster ska byta en dvd, hon får en sex and te city och jag får en Vänner =D. Bara låna såklart, skulle aldrig ge bort mina älsklingar!!
Dessutom är jag fortfarande sjuk. Men det känns ju int elika hemskt i det här vädret :)

Iaf, tänkte tipsa om lite favoritbloggar som jag (faktiskt, hur hemskt det än låter) kikar på så gott som varje dag.
Vet inte vad det är som är intressant riktigt, men nått äre!

www.kenzas.se
kenza

www.blondinbella.se
"bb"


www.stinalee.se
stinalee

De ovan behöver väl knappast nån närmare presentation?
Jag gillar iaf StinaLee mest som person, verkar väldigt mysig och genomsnäll.
Blondinbellas blogg är dock väldigt underhållande, och Kenzas är rolig att läsa FÖRUTOM när hon babblar om Tokio Hotel. Hallåå, tråkigare band finns typ inte :p

www.Kissies.se
Totalt jätteblåst tjej som tror att hon är vuxen och jättemegacool och allt sånt...
Herregud tjejen är 17, och inte en av de mest brighta 17åringarna heller...
Men igen, underhållning!

amandaberg.bubbleroom.se
Henne gillar jag mest för att hon är så sjukt söt! Hallå?!?! Dessutom ar hon en egen webbutik med massa söta grejer.

www.hanky.se/lindarosing

Linda behöver ingen presentation va?! haha.

peyre.blogspot.com
Natacha Peyre! Om hennes liv bland shoppingväskor och bröstimplantat (som hon dock plockat ut mkt av, bra val!) och hennes pojkvän Dhani.

jaa... jag lovar, det är såhär många.
Jag tittar in på blondinbella, kenza, stinalee och kissie dagligen.
De andra är nästan dagligen, men inte riktigt, några gånger i veckan iaf :D

Vet inte om jag ska vara stolt över det här eller skämmas?
Jaja. Om du har tråkigt kan du ju kika in och bedömma själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0