Paradise hotel

Solen skiner, fåglarna kvittrar, vilken normal person som helst hade inte suttit framför ett paradise hotel-marathon på tv400 idag. Men jag är inte normal, dessutom är jag sjuk, så jag får :D

Första svenska säsongen, från 2004 eller nått sånt va?
Jag minns att jag tittade på det med stor entusiasm, det var liksom snyygga killar, lyxliv, spännande intriger.
Nu ser jag det med roade, men ngt förändrade ögon :D

Alltså.. människorna är mellan tjugo och uppemot TRETTIO år gamla, och de beter sig som om de var i 14årsåldern. Tror att de är jättevuxna och smarta och heta men fyfan vad patetiska de flesta är ^^.
Några är söta och oskyldiga men de flesta...  haha.
Ingen av de killarna skulle jag någonsin stå ut med mer än en kvart i taget. När jag var 15 och tittade på programmet var de typ de killarna det hetaste som fanns liksom, Henrik, Andreas, Martin. haha.
Ja det är tur att man växer och utvecklas, eller vad säger ni?
Det läskiga är ju att de också borde ha gjort det, jag menar jag är 19 och inser att jag inte är jättemogen och vuxen, men jämfört med dem kan jag faktiskt vara lite kaxig. Och det är inte ofta.

Tjohopp, underhållning är det iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha de är faktiskt kul att kolla på ;)

2008-07-05 @ 23:54:33
URL: http://www.glasbiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0