Sunday afternoon

Yes it is.

Jag sov till 13.50 idag.
Hehe. Jag vet inte, men det måste vara något fel på mig.
Jag satt uppe hur länge som helst igår och putsade 3 träns, en martingal, en lädergrimma och en sadelgjord. PÅ EN LÖRDAG. Jaja, det är skönt att jag har gjort det iaf, de ska få en till omgång nu så det blir riktigt mjuka och fina :D.

Idag ska jag spiiinga och gååå och reensa kroppen. Ska ut med Rosie också såklart, har inte riktigt bestämt vad vi ska göra. Klättra lite kanske?

Och så ska jag köra bil. As usual. Ska köra runt brismene påväg till stallet, kika in skogsgläntan lite. Minnas och vara nostalgisk! Jag saknar så att vara lite mindre och ha en såndär riktigt idyllisk sommar som jag hade då... 


blahaaa..... jag har inget att skriva.
Tjoho.
Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0