Vackra minnen...

Älskade älskade vän.

4/1 2007 är längesen nu. Men jag minns... jag minns hur du luktar, jag minns hur det känns att smeka din kind, jag minns hur du vevade med mulen så fort man tog tag i den :)
Små söta hovar som klapprade mot marken. Världens sötaste ulliga små öron, alltid piggt spetsade och nyfikna på omgivningen. Hur mkt du njöt av att bli kliad överallt och sträckte dig som en katt i stallgången...

Jag minns när jag lämnade dig för sista gången, jag minns vad jag viskade i ditt öra minuterna innan vi skiljdes åt för allra allra sista gången. Iaf fysiskt.

Jag minns hur jag tittade upp på himlen och letade efter dig nätter och nätter igen efter att du lämnat mig.
Jag minns hur jag sjönk ihop på köksgolvet mitt i natten med en tofs av din man i handen...
Jag minns hur mycket jag älskade dig. Du var så otroligt älskad under de 5 år du var min.. du var med mig genom så mycket. Oc du är lika älskad Fortfarande. Och du kommer alltid ha din plats i mitt hjärta.
På nått sätt känns det fint att veta, det gör det lite lättare, du är inte ensam...
Sånthär, sånthär är det som gör att jag VET att det inte är slut. Jag vet att vi kommer ses igen...












I wake up in the morning and I wonder
Why ev'rything's the same as it was.
I can't understand, no I can't understand
How life goes on the way it does

Why does my heart go on beating?
Why do these eyes of mine cry?
Don't they know it's the end of the world?
It ended when you said goodbye

Don't they know it's the end of the world?
It ended when you said goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0