Chill chill

jajjemän.
Helgen har varit massa bra!
Lite bråk och lite lite tårar men överlag, skratt, chill, njutning, härligt helt enkelt.
Lite mkt alkohol och lite lite sömn, men hallå, vi är unga :D

Nu är det måndag. har träffat Amanda en stund på f.m och nu har jag ungefär halva dagen kvar.
Blir promenad nu snart, städa och greja lite, stallet och rida och så springa ikväll.
Låter väl bra?

Imorgon ska jag vara i fkp typ hela dagen, måste gå lite ärenden och så ska jag och veronica sitta på körskolan några timmar innan min kurs börjar. Sista gången nu. SKÖÖÖÖÖNT!!

Jag sitter och funderar lite på livet. vad jag vill göra, hur jag ska komma dit.
Jag har faktiskt haft en ganska härlig vecka nu, inte så mkt skit i min hjärna som vanligt... eller jo, men jag har lyckats hålla den i schack. Min tanke är att om jag lyckas hålla den i schack tillräckligt länge så kommer den minska med tiden?
I sure hope so. Det ger mig iaf en tillfredsställande känsla att jag har klarat av att vara människa att litet tag nu. Stjärna i kanten!

Det jag måste göra nu är att hålla ut ett år till, innan jag kan starta upp mitt egna liv...  försöka hitta ett extrajobb till hösten och kämpa på med mina kurser. Så fort jag har möjlighet sticker jag, men det har jag inte än...
Och jag tror att det kanske blir bra. Jag vill få lite ordning på mig innan, så jag inte fortsätter i samma mönster men på en annan plats. Mitt liv ska bli så jävla bra! Det har jag bestämt.
Kärlek kärlek kärlek!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0