Har ni tänkt på en sak...?

Har ni nångång tänkt på hur vackra alla människor är?

ALLA människor som är vackra på insidan är vackra hela vägen ut. Fy vad tråkig jag låter nu men jag tycker verkligen det!

En människa är en sån fantastisk skapelse, jag blir helt knäpp när jag tänker på hur mycket som får plats i våra förhållandevis små kroppshyddor.
Så mycket minnen, känslor, upplevelser, kärlek.
Naturligtvis onda sidor också, och rädslor. Men i många fall är det också något som bidrar till vår skönhet.



KÄRLEK

image14

totalt överanvänd bild idag men den är väldigt talande för hur jag mår just nu :D.

Javisst, det kanske har gått lite till överdrift men imorogn lär jag vara normal igen så det är väl bäst att hålla på medans man kan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0