Jag mår illa

" If the healthy person shall live, the addict must die."

Jag är äcklig...


Är det dags nu? Dags att ge upp och släppa taget?
Försöka hitta en väg ut?
Jag vet inte... men fan vad skönt det är att tänka tanken. Så fruktansvärt skönt. Och fruktansvärt skrämmande.

Men ibland måste man göra saker som skrämmer skiten ur en, eller hur?
Såntdär som kan förändra hela ens liv. Släppa kontrollen, Kasta sig ut. Försöka göra något bättre genom att sätta allt man är van vid och kan på spel.


Eller...
Ska jag få en sista chans?
Klarar jag av det?

EN CHANS. En jävla chans. Inte mer. Okej? Okej.

En chans. Om jag inte orkar den här gången så räcker det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0