Man kanske ska börja tro på återuppståndelse?

För min dator har precis återuppstått :)

Den var död i säkert en vecka, men idag tog vi tag i saken och nu några timmar senare lever den :):):)

Hejdå mammas tråkiga dator med inga inställningar.
Hejdå sitta på samma tråkiga ställe i obekväma ställningar :D

Hej MIN dator med allt jag behöver, mina bilder, mina låtar (ja de har jag iof fått av andra men ändå (A) )
Hej dator i soffan, dator i sängen, dator ute, osvosvosv =D

Lyckan är total!

Nu har jag tänkt fira återuppståndelsen med att ge den en liten makeover.
Den är ju rätt välanvänd och kände sig säkert lite utbränd när den beslöt sig för att ta en paus från livet.
Kanske detta kan ge den gnistan tillbaka?


image12


image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0