Onsdag!

Idag är jag på bättre humör!

Började dagen 07.50, Rebecca skulle hämta mig kl 8.00.
Jag hann duscha, ta på mig och mata hundarna på 10 minuter :D

Tömkörde Rosie på ridbanan och red en stund på slutet, hon var superduktig men buusig :D
Jag tycker det är synd att försöka ta bort buset, det visar ju bara att de är glada och sålänge det inte påverkar träningen negativt och man har kontroll så tror jag på att omvända buset till ngt positivt!
Sen om hon skulle få för sig att småbocka och skutta mitt i ett dressyrprogram vore det ju inte så bra men vi har sån kommunikation som gör att jag inte tror det skulle hända. Hon vet när det är okej och inte :)

Iaf, släppte ner hästarna på "betet" efter vi ridit och åkte hem efter att ha mockat och fixat lite.
Tog ut hundarna och fastnade framför datorn :o
Så typiskt mig :D
Jag kommer få vara uppe länge inatt!

Pratade en stund med veronica, var trevligt! Ska ses på måndag, vi ska sitta på körskolan tillsammans vid de där datorerna tänkte vi, inte lika läskigt om man är två :D.

Nu har jag precis varit i affären, träffade en gammal lärare från mellanstadiet som kände igen mig, konstigt nog :D

Intressant inlägg idag (A)
Mamma är borta ikväll så jag har huset nästan för mig själv, ska bli skönt!


Avslutar med en glad bild på mig. För jag känner mig lite glad idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0