Den där längtan efter kärlek

Ibland blir man lite kärlekskrank.
Sådär när man känner att det skulle vara mysigare att krama på något annat än kudden när man ska sova.
Så lyssnar man på en mörk skönhets nya låt (Brolle såklart, men lyssna för sjutton inte på "Solo i stockholm", den är usel :D ) och känner bara, sådär vill jag att en kille ska tänka om mig någongång!. Titta här;


Det är hon jag vill leva med
Det är hon jag vill åldras med
Det är hon jag vill dela alla dagar med

Det är hon som leder mig
Det är hon, som tar mig hem
Det är hon, det är hon som jag Älskar


Inte bara fysiskt. Det fysiska är egentligen ganska ointressant, för om det psykiska är rätt så tror jag det fysiska blir det också, på ett eller annat sätt. Haha hör ni hur det här låter, det är inte likt mig!

Hur ska jag nu lägga upp det här då, för att nå målet? :D
Inga fler krogragg och bara seriösa grejer?
Sluta backa och springa när det börjar närma sig?
jag vet inte, men på något sätt ska jag klura ut det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0