Förföriska fransar...

Jag är lite av ett mascarafreak, alltid på jakt efter den perfekta mascaran!
Enligt mig är det den viktigaste detaljen av sminket och hade någon ställt frågan "om du bara får behålla EN sak ur din sminkväska, vad skulle det vara?" så hade jag utan tvekan skrikit "MIN MASCARA!!!"

Foundation, massa skuggor osv använder jag bara när jag ska ut, mascaran åker på dagligen och jag tycker det räcker för en fräch look!
MEN, den måste vara bra! Ingen billig skit där inte, jag vill ha riktiga grejer :D
När jag var yngre hade jag mascaror från loreal, mybelline osv men numera, när jag använder bättre grejer, har jag insett att det ÄR stor skillnad. Och för mig är det faktiskt värt det att lägga lite extra pnegar för att få högre kvalite..

Just nu har jag Dior Blackout och Lancômes virtuoise, och båda är riktigt bra!
Dock börjar dioren ta slut så jag m¨ste köpa en ny...  (ååh neej vad JOBBIGT!! (A) )

Funderar starkt på att prova en YSL den här gången, många jag pratat med har rekommenderat den, speciellt modellen "False lash".  mjaaau, hööög vill-ha-faktor!

image5

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh <3<3<3 :D  Ich will ha!

Kommentarer
Postat av: Ricky

Jag personligen tycker att diors blackout smular lite för mycket... visst är det lätt att ta bort, men ändå :D

2008-05-06 @ 00:01:16
URL: http://rikkeh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0