"Härmed förklarar jag bloggen...... öppnad!!"

*Trumvirvel*


Jahaja, vad trevligt!
Jag tänkte börja blogga lite nu, har suttit ibland mitt i natten med massa spännande grejer som bubblar i hjärnan, och inte kunnat med att väcka någon för att få ur mig det.
Vad är då bättre än en blogg?

Kan ju börja med en presentation.
Jag heter Therese, är 19 år gammal, pluggar på komvux, älskar havremoppar, är i det närmaste shopaholic och har jävligt mycket åsikter om det mesta.
Bara för att jag håller på med procent i matten just nu kan jag ju försöka dela upp mina egenskaper på det sättet.
Såhär ser jag ut, ungefär:

fast jag är lite större i verkligheten.

Det som rör sig i min hjärna:

50% hästar (dressyr)
50% shopping
50% människor av det andra könet
50% vänner
50% busigt uteliv
50% allmänt filosoferande.

Som ni märker är jag en väldigt unik flicka. Vanliga människor kör med 100%, jag får plats med lite till!

Jag älskar sex and the city, pengar, kramar och B&J-glass.

Hmmm... känns onödigt att skriva något mer egentligen?
Läs min blogg nu, Its an order!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0