IF IT MAAKES YOU HAAAPPYY

it cant be that baaaaaad.

Wiie :D



Lördag.
Sol.
Kärlek. (alltid)
Bra förutsättningar, eller hur? =)


vaknade 07.20 och åkte till stallet, släppte ut pållarna i uppehagen en liten stund medans jag grejade klart övre delen av sommarhagen som de fick inviga idag. När det var klart fick Rosie gå in i stallet och så ledde jag ner de andra två. De blev överlyckliga, Flugan trippade hela vägen till hagen, jättespänd med huvudet bland molnen :D

Rosie blev lite upprörd först men eftersom hon är en sån klippa lugnade hon sig fort, och när jag pysslat med henne tog vi en sväng till ridbanan, hon var jätteduktig! Mattes pluttisnuttismuttifnutti <3<3<3  haha:D Hon äääär ju det. Kändes bra, jag trippade runt och grejade med hästar och fixade hage i kort klänning och låga skor bland alla brännässlor bara för att jobba på min solbränna (A). Jag, normal? I dont think so :D
Rosie blev iaf också jätteglad när hon tillslut fick joina de andra i "nya" hagen, travade iväg samtidigt som hon gnäggade :D


Sen har det varit jordgubbar (tredje dagen i rad, craving på g), kravmorötter (för de är asgoda), solen och massa mys. Ikväll blir det tjejkväll =)


Jag har klippt mig idag föresten, eller ja, toppat lite :D  Jag är faktiskt ganska duktig måste jag säga! men mitt hår är så fluff så det syns inte om det inte är perfekt, kanske därför?
Sen tänkte jag färga, men lets say att färgen jag hade hemma var lite...gammal (A).
haha. Jag vill ha en ny!

jahopp jahopp. Jag satt och klurade på nått jag skulle skriva förut men eftersom jag är halvt senil så försvann det.
Kanske kommer senare :)


Mitt hjärta <3

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0