Laddat upp inför sommaren...

Men jag tror jag är fel ute?
Brukar det inte var på vintern man sitter inne och tittar på film? (A)

Jag har iaf beställt 5 dvd-filmer idag, som jag tänkte gotta mig med, typ när det regnar :)
Från ett såntdär erbjudande, nån filmklubb där öppningserbjudandet är 5 filmer för priset av 1 =).
Sen skyndar man sig fort som pip och avslutar medlemsskapet så man inte behöver köpa något mer (A).

Blev iaf Arn, Cloverfield, 1408, råttatouille och Good luck chuck (tror jag).

Höll på att få spunk på hela grejen dock.
Det funkade så att man skulle välja ut de filmerna man ville ha (av kanske...75 st), riva ut den lilla lappen med den filmens framsida, typ 2?1 cm, och sen klistra på den i en liten ruta :o
Och så göra likadant med alla 5 + några erbjudanden.
Hallå, man är myndig om man beställer sånt och klistra och riva ur osv borde man väl ha vuxit ifrån att tycka om då? =D.
Jaja, nu är det iaf färdigt!



Nu kan det få regna lite. men bara lite =D



Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 22:21:48
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Sabina

jag fick också det erbjudandet. Men jag orkade inte vilja filmer annars hade jag också gått med för att sedan avsluta direkt

2008-05-31 @ 21:31:57
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0