Länge leve Sunes Jul

Alltså... för ett tag sedan var det 24e april, dvs 8 månader kvar till självaste julafton.

Då är det väl helt okej nu att liksom..bana saker som har med julen att göra, om det bara är ibland? :D
Jag har varit sjukt sjuk (ja faktiskt, så sjuk har jag varit) ända sen i söndags. Dvs en hel vecka nu!
Feber, halsont, huvudvärk och hela köret, det har faktiskt varit fruktansvärt synd om mig.
Dessutom gick jag ut och festade med detta i onsdags, nått som resulterade i att jag inte har kunnat prata på heela torsdagen, fredagen och lördagen.
Så vaknade jag i morse, fortfarande förkyld och med halspnt, men... jag har fått liite röst tillbaka!
jag låter inte som en kråka längre, jag har liite röst :)
Så den ska vårdas ömt nu idag, ska inte prata mkt  och vara snäll mot den så kanske jag kan prata i skolan imorgon. Har ju bara en riktig lektion i veckan (matte, komvux) så det känns liite b sådär att inte komma för att "jag kan inte prata".

jaja, till saken. Jag kände att det här måste firas på något sätt!
Såg att mamma hade städat lite bland mina filmer som jag dräller omkring på hela nedervåningen ( SATC-boxen innehåller måånga skivor som går att tappa bort (A) ) och i den högen låg bla Sunes Jul.
maaaaah <3<3<3<3

Det är ju typ... jag vet inte men ligger lätt på topp 20-listan om det bästa som någonsin producerats i svensk tv-historia ::D
Är nu på avsnittet där Rudolf (fantastisk människa!!) åker pulka och bränner sönder pulka + rumpa medans Sune säger "mamma... om du ska skaffa en ny pappa...skaffa en rik då."

Åhh underbart :D
Varför kan de inte göra såna julkalendrar nuförtiden?
Egentligen vore det väl tråkigt om nån kom och överglänsde Sune och gänget, men kom igen, vad är det för moralskit svt håller på med nowadays?

Mer Sune åt folket <3
image3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sune är bra skit :D

2008-05-04 @ 17:17:15
URL: http://www.nogg.se/Glasbiten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0