Måndag...höll jag på att skriva =D

Men det är ju tisdag!

Idag är jag på bra humör, solen skiner både på himlen och i mig =).

Har varit inne i skolan och haft muntligt anförande för min svenskalärare. Jag förberedde det på en timme innan jag åkte (A). Fick sitta tillsammans med en kvinna som skulle redovisa en bok muntligt. Så intressant att gå på komvux för man får träffa så mkt olika människor, inte bara folk i sin egen ålder. Eller snarare INGEN annan i sin egen ålder =D. Jag stod och småpratade lite med kvinnan och hon frågade hur gammal jag var, och när jag svarade att jag var 19 sa hon "jahaa, men då har du ju hela LIVET framför dig!"

Och ja...det har jag ju =).

Redovisningen gick iaf jättebra!
Hon sa att jag pratar med bra flyt och med röd tråd rakt igenom, det är intressant att lyssna på, lagom tempo, stort ordförråd och att jag har en utstrålning och ett engagemang som gör mig intressant. MVG. Jag blev JÄTTEGLAD!.
Utlver det sa hon att jag skriver väldigt bra och att jag är duktig, så mitt G på grammatikprovet kommer inte stoppa mig från att få MVG. =D.. Jag gillar min svenskalärare nu (A).

Dock sa hon att jag använde lite mkt "så", "sådär" och att jag smackade ibland när jag pratar :o.
Tjoho. Det har jag aldrig tänkt på, men tydligen gjorde hon också det och det har jag inte märkt =D.

ojoj, mkt skolprat och jag är glad, vad händer?
Sen har jag varit nere i affären och köpt sofis mode och jordgubbar, ska sätta mig med det ute i solen och jobba på brännan lite.

Sen är det iväg till teorikursen vid 5, och så stallet efter det.
Imorgon är jag ledig :). Men då ska det pluggas!


Gårdagen var spännande... jag och mamma hjälptes åt att stolpa upp det sista i hästarnas sommarhage, trästolpar också. För er som inte vet så måste man först "spetta" i marken med ett ASTUNGT järnspett innan man slår ner trästolpen med en klubba. Dessutom var det stenmur där vi skulle slå, så det var typ omöjligt att få ner dem... PUH!. Jag svär inte så mkt annars, men när jag är frustrerad(typ när nått inte går) eller rädd (typ läskiga karuseller), då låter jag inget vidare =D.
Men vi lyckades!  Sen följde jag med Julia ut och så klättrade vi lite med hästarna i skogen.
Var hemma strax före elva^^.


Btw så är det fortf No Air med jordin Sparks som gäller. Den gick på repeat hela natten och hela morgonen, och så lyssnar jag på den nu =D
Inte ens faktumet att min dator är trasig irriterar mig idag.

Just det, jag har hunnit med att vara ute och springa idag också, och så tryckte jag lite armhävningar efter det =D

Jahopp. Nej. Nu ska jag ut i soolen!
Ha det fint!

image11





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0