Tell me how I'm supposed to breath with no air?

hett tips... Jordin Sparks(Chris brown) - No air.
Där har vi typisk Telesmusik =D

hmm... vad var det jag tänkte blogga om?


kan väl rabbla upp lite vad som händer sålänge...

Gårdagen var lugn, morsdagmiddag med farmor+farfar och mormor.
Min farfar är söt, haha.
Min mamma är en sån som tycker om gamla saker (möbler, typ stolar, byråar osv) och har nyss köpt ett köksbord med stolar på nån auktion som hon är jättenöjd med. man märker på mamma att hon är jättenöjd när hon kommer upp till mig en gång i kvarten och säger "visst ÄR de JÄTTEFINA?!?! Jag är SÅÅ NÖJD!!!". hehe.
Jag bara "jaadå, så fina så", oavsett vad jag tycker. Det blir bäst så (A).

Iaf visades ju självklart bordet upp och eftersom min farfar gillar pengar (om han inte berättar priset på minst 20 av hans senast inköpta varor när man träffar honom blir man orolig) frågade han självklart vad det kostade. Mamma bara "200 för alltihop, det är ju ingenting", och farfar bara utbrister "oj men det var HELVETESbilligt!!!". Typ helt lyrisk. haha. jag tror inte man fattar det roliga om man inte har träffat honom :D

Sen blev det stallet på eftermiddagen, tog en tur till ridbanan och tömkörde Rosie, Becca var med och dressyrade på P, Rosie var jätteduktig, som vanligt :) Fick leka lite över en bom på slutet också. Idag blir det ingen ridbana, Rosie ska få ut och slappa i skogen tänkte jag, kanske klättra lite i nån backe.

jaao. Händer det ngt mer idag, förutom häst? Njaaa. Hundar, planera veckan lite...  ska göra schema för att leka med ett gäng, har det lite tight just nu :D Party i helgen!

Just det. STÄDA. Jag måååste.
Jag kanske ska ge mig själv en belöning som jag får efter jag har städat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0