Vad ska vi ha för rubrik?

Tänkte bara... jag vet inte riktigt. Skriva lite?

Den här dagen är högst ointressant änsålänge.
Lyckades försova mig och vaknade 6.30 istället för 4.30 (dont ask ;) ) som jag planerat.
Gaaah. Fick panikplugga lite och fixa iordning mig och så var det bara att åka till skolan eftersom jag skulle ha grammatikprov. Wiiie.

Dock var jag såpass välplanerad att jag åkte in så jag var där 8.00 istället för 9.00, då jag hade provet. Det är inte så lätt att lockas att göra ngt annat i en skola där alla andra är vuxna okända människor liksom.
TYckte jag hade allt, komparationer, teman, genus, interjektioner,modala hjälpverb, ja allt såntdär som det inte känns som att man behöver veta satt. Så kom provet, och endel gick bra. Men typ hälften handlade om ADVERB :S
Jag bara... vad fan är adverb? Jag hade läst lite om det och har haft det innan men tänkte att sånt hör väl inte hit så det behöver jag inte lära mig... hade en vag aning och gissade på det mesta som rörde det (A).

Wiiie. HOPPAS jag kan få vg iaf så jag inte loosar mitt mvg...  Nu är det jag som fixar dygnsrytmen, BUMS :D

Kom hem strax före elva och var typ helt jättetrött så nu har jag sovit några timmar (A). Men hallå. Vart tog dagen vägen? Jag hatar att göra så.
Jaja, what happens happens. hehe.

Skulle träffat Paula idag men våra scheman passade inte så det blir fika på Lilla Blå imorgon istället. Ska bli mys =)

Så, dagen som är kvar;  springa + promenixa, köra lite styrka, tömköra Rosie på ridbanan, och ja... plugga.
Jag känner mig helt asocial, har inte träffat nån på hela veckan :o
Jag får skärpa mig innan jag end up (hur säger man det på svenska?) som en ensam eremit nånstans på en såndär isbit som flyter runt i havet. Kallt kallt.


Jag fick en klänning i brevlådan idag =) Vet inte om jag tycker om den, den är lite...bohem? Och jag är inte sådär jättebohem, men det kanske kan vara gulligt :D

Jaja. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0